کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است

  • کد خبر: ۲۳۴۳۷۲
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری از اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده کاشمر خبر داد.

سید رضا عباسی نیشابوری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر افزود: زلزله در حد فاصل شهرستان های خلیل آباد و کاشمر به وقوع پیوسته است و تیم‌های ارزیاب به منطقه برای بررسی بیشتر منطقه اعزام شده‌اند و قدرت زلزله ۵ریشتر بوده است.

وی ادامه داد: هنوز گزارش دقیقی از میزان خسارت های جانی و مالی مخابره نشده است؛ اما طبق اخبار رسیده، نمای برخی ساختمان ها تخریب، برخی شیشه های منازل شکسته و برق در برخی نقاط قطع شده است. با این حال، منتظر گزارش دقیق تیم های ارزیاب و کارگروه های مدیریت بحران شهرستان های کاشمر و خلیل آباد هستیم.

آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۳۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر

عباسی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جاری در کاشمر اعلام کرد: تعداد مصدومین زلزله کاشمر به ۵٠ نفر رسیده که حال ١۵ نفر آنها وخیم است.

اعزام تیم‌های ارزیاب درمان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کاشمر | آماده باش گروه‌های درمانی در خراسان رضوی

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مشهد گفت: جهت کمک به پوشش فوریت‌های پزشکی کاشمر، تیم‌های مختلفی از سطح به منطقه زلزله زده کاشمر اعزام شدند.

محمد علیشاهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: تیم‌های ارزیاب و مدیریتی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کاشمر اعزام شده اند.

وی ادامه داد: به همین منظور، تاکنون ۴ اتوبوس آمبولانس از مشهد و گناباد و تربت حیدریه و نیشابور به منطقه زلزله زده اعزام شده اند. همچنین،۷ آمبولانس از نیشابور و تربت حیدریه و بردسکن و خلیل آباد هم برای افزایش کمک رسانی به مصدومان زلزله کاشمر در حال عزیمت هستند.

۳۰ مصدوم و ۲ فوتی در پی زلزله کاشمر تاکنون

حجت الله شریعتمداری فرماندار کاشمر نیز طی گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در مورد آخرین وضعیت زلزله در این شهر اعلام کرد: زمین لرزه امروز در شهرستان کاشمر تا این لحظه ۳۰ مصدوم برجای گذاشته است و متاسفانه ۲ شهروند نیز به علت ریزش آوار جان خود را از دست داده اند.

این مقام مسئول در تازه ترین اظهارنظر و ارائه آمار خسارت های مرگبار زلزله عنوان کرد: تا ساعت ۱۷، تعداد ۱۲۰ مصدوم داشتیم که حدود ۳۵ نفر در بیمارستان بستری هستند. ۴ نفر هم فوت کردند.

آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۳۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از شهروندان زیر آوار گرفتار هستند و نیروهای امدادی در تلاش برای خدمت رسانی به آنها هستند.

خسارتی به شهرستان خلیل آباد وارد نیامده است

محمدرضا خوشنویس سرپرست فرمانداری خلیل آباد نیز طی گفتگویی با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن تشریح حادثه عنوان کرد: در لحظات پایانی ساعت اداری امروز بود که زلزله در خلیل آباد حس شد و بلافاصله اقدامات ابتدایی را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه گزارشی از تخریب منازل و مصدومیت شهروندان نداریم و تنها تخریب نمای برخی ساختمان ها مواجه شده ایم. 

زیر آوار ماندن ۲ خانواده در روستای «زنده جان»

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز با اشاره به وضعیت زلزله کاشمر اعلام کرد: در حال حاضر، تعداد ۱۵  تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.

سید علی منیری به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ۲۵ ارزیاب و نجاتگر هلال‌احمر به مناطق زلزله‌زده در کاشمر اعزام شدند و سایر تیم‌های امدادی نیز فراخوان شده‌اند.

وی ادامه داد: ارزیابی در روستاهای نزدیک به محل حادثه در حال انجام است و براساس اعلام برخی روستائیان روستای «زنده جان» منطقه، درخواست کمکی برای آواربرداری از ۲ خانه به ما اعلام شده است که گمان می رود خانواده ها در آن ساکن بوده اند. هنوز به صورت دقیق نمی توان صحت این اطلاعات محلی را تائید کنیم؛ با این حال مشغول عملیات ویژه آواربرداری شده ایم.

پس لرزه در کاشمر احساس شد

ساعت ۱۳:۵۸، پس لرزه‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در کاشمر احساس شده است. هنوز گزارشی از افزایش خسارت های ناشی از این پس لرزه اعلام نشده است.

آماده باش مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان های مجاور کاشمر 

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مشهد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان زلزله کاشمر عنوان کرد: بیمارستان ها و پایگاهها اورژانس ۱۱۵  
خلیل آباد و بردسکن و شهر های مجاور کاشمر در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت اعلام نیاز سریعا اعزام شوند.

محمد علیشاهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز ادامه داد: اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵  از تربت حیدریه و نیشابور به کاشمر جهت پشتیبانی لازم اعزام خواهند شد.

وی افزود: اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکیEOC و مرکز پایش مراقبت های درمانی جهت تسهیل در انتقال مصدومین آمادگی دارند تا اگر نیاز بود مصدومین به سایر مراکز درمانی شهرستان ها و مشهد منتقل شوند.

دستور ویژه سرپرست ریاست جمهوری در خصوص زلزله کاشمر

در پی زلزله امروز در کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری دستور پیگیری ویژه آخرین وضعیت زلزله ۵ ریشتری در این شهر را داد.

سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.

دکتر محمد مخبر در این ارتباط تلفنی، بر ضرورت رسیدگی سریع به آسیب‌دیدگان و آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های امدادی و اجرایی برای مدیریت بحران و رعایت اصول ایمنی در پس لرزه‌های احتمالی بعدی تاکید کرد.

وی از استاندار خراسان رضوی خواست ضمن بررسی همه جوانب و آسیب‌های وارده، اقدامات لازم برای جبران خسارات صورت پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->